sobota, 14 stycznia 2017

14 stycznia 2017 r.
Ippensen- Süd

Niedawno wróciłam ze spaceru. W soboty mam kilkugodzinną przerwę, i z przyjemnością wyszłam na przechadzkę.
Moja podopieczna jest spokojną osobą. Ma swoje ulubione piosenki i pieśni , mam sposobność osłuchać się z j. Niemieckim.
Niestety, ma też dosyć mocno posuniętą demencję więc

nie mam okazji do konwersacji z nią. Szukam innych możliwości do ćwiczeń. Sporo pomaga mi w tych zmaganiach Sza.

W okno mojego pokoju zagląda duży krzew azalii japońskiej. Kiedy zakwitnie będę miała cudny widok...Ciekawa jestem jakiego koloru są jego kwiaty...
Dobrze mi tu...Córka i syn P. Marianny troszczą się o mój komfort.
Wychodzą mi naprzeciw i są ogromnie wyrozumiali...Zresztą ja też się staram a ponieważ bardzo lubię

swoją pracę i generalnie lubię ludzi więc jest mi łatwiej.

Już dawno nie śmiałam się tak dużo jak teraz ,głownie z powodu bzdur, które wychodzą podczas posługiwania się tłumaczem Google.

Myślę,że ten wyjazd dobrze zrobi nie tylko moim finansom ale i samopoczuciu. W Polsce za dużo na siebie brałam i byłam wymęczona. Teraz jest moja podopieczna,którą się opiekuję  i ludzie którzy troszczą się o mnie...ci tu na miejscu i ci porozrzucani po Polsce i świecie...Piszą, dzwonią...są .



















.

2 komentarze:

  1. no kamień mi z serca spadł już chwilę po twoim dotarciu na miejsce bo trochę się obawiałam, że źle trafisz na pierwszy ogień i będzie słabiutko, ale na szczęście jest dobrze, a kiedy rozmawiam z Tobą to widzę, że kochana moja mimo codziennego zmęczenia pracą, bo nie ukrywajmy nie są to wakacje, promieniejesz od środka :) cieszy mnie to niezmiernie, tym bardziej że znowu tu wróciłaś i liczę na to, że będziesz zaglądała i skrobała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu czasem przydaje się taka odskocznia od codziennego życia we własnym domu. Ty masz możliwość podszkolić język i odczuć ciepło od ludzi, którzy o Tobie pamiętają pomimo dzielących Was kilometrów.
    Dziś dzień Fajnych Ludzi :) Bądź zawsze otoczona takimi...

    Serdecznie pozdrawiam

    Clara

    OdpowiedzUsuń