piątek, 31 maja 2019




31 maja 2019r
Drochtersen- Assel
Miałam dzisiaj kilka rozmów, i mam ochotę podsumowač je znalezionym niedawno cytatem, tym bardziej, że odzwierciedla też moje doświadczenia. Autorką jest Elizabeth Glilbert.
,, Kiedy czuję się samotna, myślę sobie: Więc bądź samotna Liz. Naucz się nie gubič w tej samotności. Zrób sobie jej mapę. Przynajmniej raz w życiu pobądź z nią. Rozgośč się w tym ludzkim doświadczeniu.
Nigdy jednak już nie używaj uczuč ani ciała innej osoby jako placu ćwiczeń dla swoich niespełnionych pragnień. ''

7 komentarzy:

  1. Tylko nie zostawaj tam za długo i koniecznie u góry zawieś słońce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zamiaru Kaś. Słońce wisi jak należy. Zapisałam ten cytat dla pamięci i ku przestrodze dla mnie samej, ale sprowokowały mnie do tego ostatnie rozmowy,

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja zaznaczam w książkach fragmenty, które trafiają we mnie. ku radości. ku pamiętaniu. i ku przestrodze także.
    ps. i u mnie nadeszła fala upałów. zmrożona i zamglona karkonoska roślinność wydaje mi się teraz bardzo odległa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię cytaty. Czasem ktoś pisząc o zupełnie innym problemie podpowiada jakieś rozwiązanie, które wcześniej nie przychodziło mi do głowy, a chcę zastosować. Innym zaś razem cytat do mnie przemawia...
    Kochana ja jeszcze nie mam wnuków :) A obrazek pochodzi z internetu
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie i czekam na Twój powrót

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Cię odwiedzać. Myślami jestem przy Tobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem Twoich opowieści

    OdpowiedzUsuń