środa, 9 grudnia 2015

...

  .  W czwartek źle się  czułam, początkowo
myślałam, że to zwykłe przeziębienie, ale już w sobotę wiedziałam ,że mam grypę. Odwołałam, więc zlecenia na ten tydzień i wygrzewam się w domu łykając różne mikstury i litry płynów.

Spoglądam w okno,na niektórych lipach resztki zrudziałych liści. Niebo zasłonięte białymi chmurami a nad lasem leciutki woal z mgły... w sumie nostalgicznie ale ja czasem tak lubię. Jest jakiś spokój i dostojeństwo w takim pejzażu...I tak narobiłam sobie chęci na muzykę Chopina... spływają doskonałe nuty prosto do serca i już mnie niema w tym pokoju ,  wędruję po swoich ścieżkach...

 Do rzeczywistości przywołał mnie zapach dogotowujących się warzyw. idę je pokroić.Mam ochotę na sałatkę.

 Gotowa-postoi do jutra, musi nabrać mocy.

Znowu robi mi się zimno. Zawinę się w ulubiony koc i poczytam. Mam kilka powieści historycznych osadzonych w piętnastowiecznej
Anglii, jeszcze herbata i znikam






8 komentarzy:

  1. i Imbir, koniecznie imbir i kardamon z malinami:)zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czcionka lepsza do czytania :) Dziękuję!
    Och, jak ja uwielbiam takie nostalgiczne klimaty! Z okna kuchni widzę lasek brzozowy, z salonu czubki modrzewi na Skarpie :) I bardzo dużo mgieł, jak to późną jesienią. Tylko powroty z pracy w takim nostalgicznym klimacie już mniej przyjemne bywają ;) Nostalgia to chyba nasze wspólne klimaty.

    życzę dużo zdrówka - na wirusy podobno świetny jest czystek :) Piję go od paru miesięcy i w sumie nie byłam chora więc może i pomaga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Leśna Pani. Bardzo mnie ucieszyło twoje pojawienie się :) Tajemnicza mgła, pojawiające się tajemnicze cienie, a gdzieś w głębi próbujące swych sił magiczne ogniki. Mikstury i płyny? wolę nie pytać o ich składniki:) Życzę dużo zdrówka a póki co odpoczywaj i nabieraj sił. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia

    http://wypociny-judyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ale tak to się bawić nie będziemy!:P napisz coś wreszcie, albo chociaż odbierz telefon, bo nie wiem czyś Ty już zdrowa, czy mam się zapakować w kolaskę i wysłać na ratunek! i czcionka lepsza do czytania;) bardziej przejrzysta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. niestety nie da się wznowić Herbaciarni...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Leśna Pani.Chciałbym życzyć tobie samych szczęśliwych chwil, zarówno w te święta jak i w każdym kolejnym dniu twego życia. Życzę dużo zdrówka, pogody ducha i codziennej radości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Leśna Pani.Chciałbym życzyć tobie samych szczęśliwych chwil, zarówno w te święta jak i w każdym kolejnym dniu twego życia. Życzę dużo zdrówka, pogody ducha i codziennej radości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń