niedziela, 1 maja 2016

Ja Kobieta, ja Matka

                     

     Kolejny raz siadam przed komputerem i nie wiem jak to napisać
Początkowo byłam oburzona i zła, teraz czuję gniew. Nie zgadzam się na to, żeby ktokolwiek decydował o moim życiu i za mnie podejmował decyzje w tak intymnej sprawie jaką jest rodzicielstwo i macierzyństwo.
Perfidne jest to, iż gra się na uczuciach i emocjach społeczeństwa, rozprawiając o ochronie życia poczętego, podczas kiedy tak naprawdę chodzi o to, żeby pozbawić nas z takim trudem wywalczonych przez nasze prababki i babki praw.
Chcę,żeby moje córki i wnuczki rodziły dzieci z miłości a nie ze strachu przed karą.
Teraz chce nam się ograniczyć prawa odbierając nam możliwość wyboru w tej sprawie. I pomału zanim się obejrzymy następne pokolenia kobiet nie będą mogły samodzielnie decydować o niczym. W końcu, to nie tak odległy czas, kiedy tak było. Nie mogłyśmy się kształcić, decydować o swoim majątku, o tym kogo poślubimy, nie miałyśmy praw
wyborczych …

Nie chcę być czarnowidzem, ale
jeżeli my Kobiety nie powiemy
wyraźnie ,,nie'' ,możemy znaleźć się w nieciekawym położeniu i to na własne życzenie.





13 komentarzy:

  1. Kochana kobiety to ludzie, a ludzie powinni mieć prawo podejmować decyzję
    jednak tu chodzi o względy religijne
    każdy ma jakieś przekonania
    ja osobiście nigdy nie poddałabym się aborcji
    jednak jestem w stanie zrozumieć kobiety zrozpaczone
    które nie mogąc poddać się legalnej aborcji
    i tak to zrobią tylko w zagrażających życiu warunkach
    i to jest dramat

    miło, że jesteś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no powiem ci Siaśku, że po pierwsze primo, to się cieszę, że znalazłaś chwilę, a po drugie to mam podobne zdanie, tyle że we mnie gotuje się na tyle, że nie umiem tego ubrać w słowa, bo za każdym razem to jest jedno wielki pip pip pip a cała notka wypipczana nie wniesie nic i nic nie powie ode mnie... to co się dzieje mnie przeraża, zamordyzm, działanie wbrew konstytucji, odbieranie praw pod płaszczykiem ochrony życia czy czegokolwiek i rozdzielanie władzy coraz większych przywilejów... nawet komuna nie robiła tego w ten sposób, nie posuwała się do czegoś takiego, a katoland rozrasta się jak odrąbane hydrze głowy zagarniając wszystko co jest do zagarnięcia i zmiatając wszystko na swojej drodze każdą odmienność we wszystkim od zdania począwszy na wytycznych do jadłospisu skończywszy... przypomina mi to czasy świętej inkwizycji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Leśna Pani. Według mnie, żaden człowiek nie powinien innemu człowiekowi narzucać swej woli. Wszystko co robimy, jest kwestią naszego rozumu, rozsądku, zrozumienia, jak również sumienia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. och. tyle słów, ale mało które nadaje się chyba do napisania w tym temacie, bo i ja nie pojmuję i czuję złość, kiedy o tym wszystkim pomyślę.
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu Bóg nam dał wolną wolę, więc nikt nie powinien nam narzucać co mamy robić a czego nie.... Zgadzam się z Tobą w 100%!!!
    Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Leśna Pani. Jak miło, że wróciłaś:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też myślę, że człowiek ma wolną wolę. Kobieta też człowiek!
    To bardzo trudny problem i trzeba o tym rozmawiać.
    Dziękuję za wizytę u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. oni do tego dążą....... potem po cichutku odbiorą nam prawa wyborcze, możliwość kształcenia się i wrócą małżeństwa kojarzone, z góry ustalone z kim kobieta weźmie ślub nim jeszcze się urodzi...... ni chuja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och... uderzylas w mój czuły punkt. Napisałam o tym kiedyś. W sumie stosunkowo niedawno. Tylko jakby to powiedzieć słów używałam bardziej soczystych. Szlag mnie trafia. Krew zalewa kiedy patrzę co się dzieje. Więc staram się nie przyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że zaznałaś przyjaźni. :)

    Clara

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Leśna Pani. Pozdrawiam jak zwykle serdecznie, wraz z wiosennym słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie pieczesz jakieś ciasta z truskawkami
    podrzucisz mi przepis? Chętnie wypróbuję bo uwielbiam truskawki

    Clara

    OdpowiedzUsuń
  13. to najpiękniejsze co mi się trafiło taki mój czas


    a my kobiety czasem głośniej to nie musimy powiedzieć oj czasem musimy

    OdpowiedzUsuń