niedziela, 12 listopada 2017



12 listpada 2017r.



Na chaos, w około nas, na morze nienawiści, na zimną obojętność i cynizm



''Trzeba nam dużo prostych słów

jak

chleb

miłość

dobroć

aby ślepi w ciemności

nie zgubili

właściwej drogi



trzeba nam dużo ciszy ciszy

i w powietrzu i w myśli

abyśmy usłyszeli głos

gołębi

mrówek

ludzi

serc



i ich bolesny krzyk

pośród krzywd

pośród tego wszystkiego

co nie jest

ani miłością

ani dobrocią

ani chlebem''



Wiersz Haliny Poświatowskiej.










6 komentarzy:

  1. no i co ja Ci mam powiedzieć?... Kocham Cię Siostra :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no też mogłabyś coś napisać,bo czytać nie mam co! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby w ludziach była miłość, gdyby oceniali innych z miłością, gdyby naprawdę siebie wzajem miłowali, nie byłoby tego całego chaosu wokół nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Leśna Pani. Trzeba przyznać, czasami trzeba czasu i to jest prawda że jest on nieokreślony. Jeśli jednak, choć jedno słowo, a może ono wiele znaczyć to warto je wypowiedzieć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam Leśna Pani. Na mnie działają kopniaki, oczywiście nie fizyczne, ale psychiczne. Właśnie ostatnio takiego dostałem. Nie wiem, czy to dobrze czy też nie, ale sama widzisz choć nieporadnie próbuję. Nigdy nie przypuszczałem, że moje słowa mogą przysporzyć komuś krzywdę. Jeszcze raz przepraszam, może lepiej bym nie pisał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń